м.Київ, вул.П.Болбочана 4а, оф.24
500 ₴
Лікарі здобудуть наступні навички:
1. Рання діагностика: Лікарі навчаться розпізнавати ранні симптоми менінгіту у дітей, зможуть правильно диференціювати їх від ознак інших захворювань і уникати помилок у первинній діагностиці.
2. Огляд і обстеження: Слухачі опанують навички проведення огляду дітей з підозрою на менінгіт, включно з вмінням проводити необхідні компетентності, наприклад, перевірку менінгеальних знаків, що допоможе їм приймати обґрунтовані рішення на ранніх етапах захворювання.
3. Ефективна диференційна діагностика: Лікарі отримають чіткі алгоритми для диференціації різних видів менінгіту (менінгококового, пневмококового, туберкульозного, спричиненого H. influenzae та ін.), зможуть правильно проводити диференційну діагностику між менінгітом та менінгізмом, а також між серозними та гнійними формами.
4. Поглиблені знання щодо менінгококцемії: Навчання допоможе лікарям розпізнавати небезпечні ознаки менінгококцемії, що є життєво необхідним для своєчасного втручання та мінімізації ризику тяжких ускладнень у дітей.
5. Розширене розуміння клінічних випадків: Лікарі опанують практичний досвід на основі розбору клінічних кейсів гнійних та серозних менінгітів, що дозволить їм швидше реагувати на подібні випадки у клінічній практиці та застосовувати ефективні терапевтичні стратегії.
6. Використання сучасних діагностичних інструментів: Учасники дізнаються про необхідні інструменти та методи діагностики для підтвердження або виключення менінгіту, що підвищить точність діагностування та сприятиме швидкому призначенню лікування.
7. Ефективні підходи до лікування: Лікарі зможуть опанувати підходи лікування як бактеріального, так і вірусного менінгіту на основі наявних протоколів та рекомендації, зокрема при серйозних ускладненнях, і дізнаються про рекомендації щодо ведення дітей із менінгококцемією.
8. Командна робота та мультидисциплінарний підхід: Лікарі отримають розуміння, коли і за яких обставин необхідно залучати лікарів різних спеціальностей (невролога тощо) для комплексного ведення пацієнта з менінгітом, що підвищить якість надання допомоги та координацію дій у складних випадках.
9. У результаті лікарі зможуть не лише розуміти патофізіологічні та клінічні аспекти менінгітів у дітей, а й впевнено застосовувати діагностичні та терапевтичні підходи у щоденній практиці, зменшуючи ризик ускладнень і покращуючи результативність та ефективність лікування.
На прикладі клінічних кейсів будуть розглянуті наступні питання:
1. Розбір початкових симптомів, які можуть свідчити про менінгіту у дітей, і як відрізнити та не сплутати їх від проявів інших захворювань
2. Як правильно проводити огляд дітей у разі підозри на менінгіт
3. Що таке “менінгеальні знаки” та наскільки вони є надійним індикатором при ранній діагностиці?
4. Як проводити диференційну діагностику різних менінгітів (менінгококового, пневмококового, туберкульозного, _H. influenzae _тощо) у дітей
5. Як не пропустити менінгококцемію
6. Розбір різниці між менінгітом та менінгізмом
7. Сучасні інструменти для підтвердження та виключення менінгіту
8. Диференційна діагностика серозних та гнійних менінгітів
9. Розбір клінічних кейсів хворих на гнійні менінгіти (викликані N. menigitidis, Str. Рneumoniaе), серозні (туберкульозний), а також розбір кейсу пацієнта з грибковим менінгітом
10. Підходи до лікування бактеріального та вірусного менінгіту
11. Рекомендації щодо тактика ведення дитини з менінгококцемією
12. Коли та за яких обставин необхідно залучати лікарів різних спеціальностей (невролога тощо) під час ведення дитини з менінгітом
Розділ оновлюється…
Розділ оновлюється…