м.Київ, вул.П.Болбочана 4а, оф.24

Майстер-клас

Розлад аутистичного спектру: розпізнати, діяти, лікувати

Онлайн

Вартість участі:

300 500 

Розлад аутистичного спектру: розпізнати, діяти, лікувати
Дата заходу:
26 Липня, 2024
Час початку:
16:00
Сертифікат
10 балів БПР
Мова:
Українська
Тип заходу
Майстер-клас
Формат:
Онлайн

Спікер(и) заходу:

Мета заходу:

Навчити лікарів вчасно розпізнавати ранні прояви, діагностувати та лікувати розлади аутистичного спектру у дітей та надати ефективні інструменти для оволодіння лікарями методами діагностики та розроблення маршруту родини для отримання діагнозу і дієвої реабілаціїї на різних етапах втручання.

Актуальність

У всьому світі спостерігається зростання кількості дітей з діагнозом аутизм, і Україна не є винятком. Це може бути пов’язано як зі збільшенням реальної поширеності, так і з покращенням діагностичних можливостей. Чим раніше виявлено порушення, тим ефективнішими можуть бути втручання, що значно покращує прогноз для дитини. Сімейні лікарі та психіатри відіграють ключову роль у ранньому виявленні симптомів аутизму. Психіатри та сімейні лікарі співпрацюють з іншими спеціалістами (психологи, логопеди, терапевти) для забезпечення комплексного підходу до лікування і підтримки дитини з ПАС. У зв’язку з цим, питання діагностики, лікування та підтримки дітей з порушеннями аутистичного спектру є важливим напрямком роботи для психіатрів і сімейних лікарів в Україні.

Практична цінність

Лікарі здобудуть наступні навички:
1.Оволодіють достатніми знаннями для розуміння симптомів РАС; Розуміння важливості раннього виявлення симптомів і раннього втручання.
2.Розуміння проявів на різних вікових етапах,
3.Оволодіння термінами, які використовують в медичній практиці, для пояснення стану дитини та розуміння ступеню проявів спектру;
4.Розпізнавання стану дитина за різними формами порушення розвитку: мовленнєвий, сенсорний, руховий, інтелектуальний;
5.Оволодіння техніками оцінки мислення дитини на різних вікових етапах, розуміння порушення мислення, оцінка абстрактного мислення.
6.Вміння оцінити результати скринінгових тестів,
7.Оволодіти алгоритмом діагностики для вчасного втручання і реабілітації. Доступні тести, які можливо провести дитині для виявлення наявності високого ризику РАС.
8.Розуміння можливостей скерування родини в існуючі державні програми для діагностики, лікування коморбідних станів та отримання безкоштовної реабілітації за 309 постановою. Накази, які регламентують отримання інвалідності.
9.Розуміння генетичних причин РАС. Оволодіння необхідністю проведення ЕЕГ в окремих випадках.
10.Консультування родини, після отримання діагносу РАС у дитини. Роз’яснення поняття порушення нейророзвитку, яке заперечує стигматизацію, вказує на те, що Аутизм не хвороба.

Питання, що розглядаються

**Питання, що будуть розглянуті: **
1. Представлення і демонстрація та розбір матеріалу щодо виявлення симптомів РАС у дітей;
2. Діагностика, диференційної діагностики з інтелектуальними порушеннями та іншими затримками психологічного розвитку згідно МКХ10, МКХ 11 DSM 5;
3. Представлення сучасної стратегії діагностики  та реабілітації  дітей з РАС. Розуміння цього стану на різних етапах.
4. Виявлення перших симптомів, таких як: порушення комунікативних можливостей, різні форми порушення мовлення та розуміння мовлення (використання вірних термінів  для позначення стану затримки мовлення), рівні інтелектуальних порушень.

Для кого

Дитяча психіатрія, Загальна практика – сімейна медицина, Дитяча неврологія, Дитяча кардіологія, Невідкладні стани, Неврологія. Педіатрія, Психіатрія, Психотерапія, Психофізіологія, Судово-психіатрична експертиза.
Все про БПР

Розділ оновлюється…

Для учасників платформи

Розділ оновлюється…

Інші актуальні заходи:

Все про БПР

Для учасників платформи