м.Київ, вул.П.Болбочана 4а, оф.24
300 ₴ – 500 ₴
Лікарі здобудуть наступні навички:
1.Оволодіють достатніми знаннями для розуміння симптомів РАС; Розуміння важливості раннього виявлення симптомів і раннього втручання.
2.Розуміння проявів на різних вікових етапах,
3.Оволодіння термінами, які використовують в медичній практиці, для пояснення стану дитини та розуміння ступеню проявів спектру;
4.Розпізнавання стану дитина за різними формами порушення розвитку: мовленнєвий, сенсорний, руховий, інтелектуальний;
5.Оволодіння техніками оцінки мислення дитини на різних вікових етапах, розуміння порушення мислення, оцінка абстрактного мислення.
6.Вміння оцінити результати скринінгових тестів,
7.Оволодіти алгоритмом діагностики для вчасного втручання і реабілітації. Доступні тести, які можливо провести дитині для виявлення наявності високого ризику РАС.
8.Розуміння можливостей скерування родини в існуючі державні програми для діагностики, лікування коморбідних станів та отримання безкоштовної реабілітації за 309 постановою. Накази, які регламентують отримання інвалідності.
9.Розуміння генетичних причин РАС. Оволодіння необхідністю проведення ЕЕГ в окремих випадках.
10.Консультування родини, після отримання діагносу РАС у дитини. Роз’яснення поняття порушення нейророзвитку, яке заперечує стигматизацію, вказує на те, що Аутизм не хвороба.
**Питання, що будуть розглянуті: **
1. Представлення і демонстрація та розбір матеріалу щодо виявлення симптомів РАС у дітей;
2. Діагностика, диференційної діагностики з інтелектуальними порушеннями та іншими затримками психологічного розвитку згідно МКХ10, МКХ 11 DSM 5;
3. Представлення сучасної стратегії діагностики та реабілітації дітей з РАС. Розуміння цього стану на різних етапах.
4. Виявлення перших симптомів, таких як: порушення комунікативних можливостей, різні форми порушення мовлення та розуміння мовлення (використання вірних термінів для позначення стану затримки мовлення), рівні інтелектуальних порушень.
Розділ оновлюється…
Розділ оновлюється…