м.Київ, вул.П.Болбочана 4а, оф.24
500 ₴
Лікарі здобудуть наступні навички:
1.Клінічне мислення та вміння проводити диференційну діагностику. Здатність проводити аналіз та оцінку стану здоров’я дитини, враховуючи фізіологічні особливості та ознаки патологій на першому році життя.
2.Проводити оцінку фізичного та психомоторного розвитку. Навички спостереження та оцінки основних етапів розвитку дитини, розуміння нормальних показників та відхилення від норми.
3.Виявлення та інтерпретацію фізіологічних та патологічних станів. Вміння своєчасно розпізнавати та оцінювати поширені стани (неонатальні рефлекси, жовтяниці новонароджених, розлади дихання, розлади травлення тощо).
4.Вміння комунікувати з батьками/опікунами та родичами. Навички ведення конструктивного діалогу. Базові кроки ефективного спілкування за основою Калгарі-Кембриджської моделі.
5.Знання щодо міждисциплінарної співпраці, взаємодії з вузькими спеціалістами для забезпечення комплексного підходу нагляду за дитиною.
6.Знання на основі доказової медицини з опануванням сучасних принципів та підходів, що базуються на доказах, для прийняття обґрунтованих клінічних рішень у разі ведення дитини першого року життя.
7.Вміння проводити профілактику захворювань та ускладнень, знання про профілактичні заходи, які знижують ризики розвитку захворювань у дітей, та вміння їх впроваджувати.
**Питання, що будуть розглянуті: **
1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей першого року життя.
2. Питання профілактики захворювань, можливості вакцинації.
3. Особливості перебігу захворювань у дітей цієї вікової групи.
4. Рекомендації щодо спілкування з батьками та/або опікунами. Навички ведення конструктивного діалогу. Базові кроки ефективного спілкування за основою Калгарі-Кембриджської моделі.
5. Сучасні можливості ранньої діагностики спадкових, метаболічних хвороб у новонароджених.
6. Опорні накази та клінічні настанови.
Розділ оновлюється…
Розділ оновлюється…